SANGLAS 400 Y
Soc a
la feina i no puc evitar que se me'n vagi el cap a la cita que tinc avui a
l'estació de l' itv mes propera al local.
M' he passat mes d'un any per deixar decent una Sanglas 400 Y amb 40 anys i
quasi 17000 Km.
Quan varem descarregar la moto al local, la
Montse li va fer unes quantes fotos per documentar amb l'estat que es trobava
desprès de 30 anys d'oblit en qualsevol cobert d'una casa d'algun poble del
Penedès.
Tot i que semblava prou sencera, la seva
estètica era penosa, de color negre mate, amb uns perfils de color daurat, que
s'havien anat desenganxant, mal pintada i sobretot, rovellada, molt rovellada.
Desprès de fer-li una bona neteja, pel primer
que vaig anar, va ser per intentar engegar-la.
No va costar massa desprès d'unes
comprovacions, uns ajustos i el motor va començar a reviure. Primer amb
timidesa però al final va respondre.
Tot una resistent!
Llums,
intermitents... caram, semblava que funcionen forces coses!
Amb una llista de
les parts que mancaven o que s'havien de reemplaçar vaig començar la tasca de proveir-me
dels recanvis necessaris. Vaig gratar entre els meus contactes i de seguida em varen donar tota la
informació per trobar-los.
Esta clar que les coses no es fan d'un dia
per l'altre i aquest cas no és una excepció, va haver de passar una mica mes
d'un any per arribar al punt que ens trobem ara, amb l'emoció de la inspecció
pendent.
No cal dir-ho que
tinc totes les esperances en un final feliç.
19-VII-2019
Artur Lladó.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada